woensdag 30 juli 2014

Stampavie and more

 Goedemorgen, vandaag gaat weer een nieuwe challenge bij Stampavie and more van start. Deze keer is de challenge: kado.
 Mijn nichtje (6) vroeg of ik samen met haar de traktatie wilde maken voor haar afscheid van de kleuterschool (de basisschool voor schipperskinderen begint met groep 3).  Dit is de traktatie voor de juffen geworden, ja zoveel juffen heeft ze gehad op de kleuterschool.
  Ze wist precies wat ze wilde en ik heb het dan bij elkaar gezocht.
 Ik heb alles uitgestanst en samen hebben we het in elkaar gezet.
 Ik heb ze gekleurd, want zelf was ze druk bezig met de traktatie voor de andere kinderen. Het is een stempel van Lili of the Valley.

Fijne dag.

5 opmerkingen:

marion zei

heel mooi gemaakt, knuf, Marion

rian zei

wat leuk gemaakt, is vast een heel werk geweest
groetjes rian

Gertrude zei

WOW, das sieht aber toll aus
glg Gertrude

Anoniem zei

Veel werk, maar een prachtig resultaat!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Joukje zei

Prachtig gemaakt Dina!
Zo leuk dat ze zelf wist wat ze wou.
Lieve groetjes Joukje