donderdag 18 oktober 2012

geurbuiltje

Op een van mijn cluppies, lovely Tilda and friends stond een workshop voor een geurbuiltje en toen ik die zag, wist ik direct welk papier ik daarvoor wilde gebruiken.  En heb en dan ook direct 2 van gemaakt, gaat heel snel. De basis bestaat uit cardstock en daarbij het prachtige scrappapier van Authentique Fresh.
Er zitten zulke mooie plaatjes bij, zodat je er geen stempel afdrukje voor nodig hebt. Een paar roosjes van Wild Orchid Craft erbij een lintje en een passend bedeltje in de vorm van een parfumflesje.

Ik vind het wel een prachtig klein cadeautje en zal er nog wel meer van gaan maken.

Fijne dag

6 opmerkingen:

Jolanda zei

wat een leuk idee Dina:0) heel mooi gemaakt!
grtz Jolanda

Wilma zei

Prachtig, zeg!
Papier is inderdaad erg mooi!
groetjes, Wilma

Chantal zei

hij is en blijft mooi!

Karin zei

Leuk zeg! Groetjes Karin

Agnes zei

Leuk gemaakt Dina en idd mooi papier en hartstikke leuke weggevertjes!
groetjes, Agnes

Alina zei

heel erg leuk, Dina!