donderdag 24 november 2011

2e Workshopdag Scrap&More

Na het grote succes van de workshopdag op 22 Oktober is er een nieuwe datum geprikt voor de 2e keer.
Op zaterdag 3 Maart 2012 zal de 2e grote workshopdag gehouden worden in Vinkel.
We gaan die dag weer 2 schitterende creaties maken, met een zoals U van ons gewend bent een zeer goed gevuld pakket! Wil je meedoen, heb je interesse....
Kijk dan hier even op onze site en meld je aan.
Vol is Vol!

Dit was een van de projecten die we op de eerste workshop dag gemaakt hebben, niet het orgineel(dat kun je hier vinden), maar ik heb hem nog een keer gemaakt. Zo zie je dat de projecten ook vaker te maken zijn en op mijn Adventsmarkt van afgelopen zondag waren ze de renner.Het papier is van Maja Design Fika, ik heb meerdere Doohickeys (vintage Daisies, heart swirl, Antique lace, romantic tag en vintage flower)van Magnolia gebruikt en een stempel van Magnolia uit een oudere collectie. Ingekleurd met mijn copics, gebruikte kleuren: E51, E11, E21, V91,V93, V95, V99, E40, E41,E42, E43, E44, E47

4 opmerkingen:

Agnes zei

Hoi Dina,
Ben je klaar met KK ????
Deze is ook heel mooi hoor even weer wat anders!
groetjes, Agnes

Yvonne zei

Hee Dina ik vind hem fantastisch!!!
liefs Yvonne

Annette zei

Prachtig kaartje, mooi is dat papier toch zo in het paars.
Ben via via op je blog gekomen.
Kom zeker nog eens terug.
xoxoAnnette

Wilma zei

Wat is 't ie leuk!
Mooie kleuren, dat paars met bruin.
Fijn weekend, groetjes Wilma