donderdag 30 juni 2011

Superman

Toen ik vorige week de zomerkit van Magnolia in de bus kreeg, wist ik meteen, daar heb ik papier bij. Na lang zoeken vond ik het dan, wat blijkt. alleen op een hoek van het papier stond een raket, na ja één kaartje heb ik er in elk geval mee gemaakt. Het papier is van tree bugs in a rug, de drie stempels zijn dus uit de zomerkit en ingekleurd met mijn copics. Verder nog een metalen ster en klaar.

De gebruikte copics: BG72,75,78, C00, C0, C1,C2,C3,C5, R22,R24,R27,R29, R20, E21, E50,E51,E53, E55, Y13, Y 15.

fijne avond nog

6 opmerkingen:

Neline zei

Dit papier past er inderdaad super bij, zo zie je maar....wie wat bewaard heeft wat;)
Maar ik vind het een hele stoere kaart geworden! Ik ben niet helemaal weg van deze serie, maar zoals jij ze gebruikt hebt, vind ik toch wel heel leuk.
groetjes
Neline

Yvonne zei

Hee Dina, je hebt jezelf weer eens overtroffen hoor! Geweldig stoere kaart.
liefs Yvonne

*Ellen* zei

prachtig is deze stoere superman kaart

Riet zei

Wat een prachtige kaart Dina.

Liefs Riet.

Agnes zei

Alhoewel de stempels helemaal niet mijn ding zijn.. vind ik toch dat je er een super leuke kaart mee hebt gemaakt.
'n echte stoere jongenskaart is het zeker!!
Groetjes, Agnes

Saskia van den Berk zei

Wat een stoer kaartje..........mooi hoor!!
En dan maarzeggen dat ze nog moet oefen voor de crazy copics dag.........hihihhiihih
Knuff Sas